Ο διάλογος συνεχίζεται

 

 

Παρακολουθήσαμε με ενδιαφέρον τα σχόλια για την πρόσφατη ανάρτησή μας με τίτλο   Δύο χρόνια αλλαγής του Αστικού Κώδικα .

 

Ο δημόσιος διάλογος τροφοδοτεί τη σκέψη και δημιουργεί τη συλλογική συνείδηση. Συνεχίζουμε λοιπόν στην ίδια κατεύθυνση :

 

 

Ο Αστικός Κώδικας αφορά την κοινωνία και όχι (μόνο) τους δικηγόρους και τους δικαστές.

 

Στον Αστικό Κώδικα βρίσκουμε τους κανόνες οργάνωσης της ζωής των ιδιωτών. Όλων των ιδιωτών.

 

  • Και αυτών που παντρεύονται και αυτών που δεν παντρεύονται.
  • Αυτών που ζουν μαζί, αυτών που ζουν σε διάσταση και αυτών που ποτέ δεν έζησαν μαζί.
  • Και αυτών που καταφεύγουν στα Δικαστήρια και αυτών που δεν λερώνουν τα πόδια τους πατώντας στις δικαστικές αίθουσες.
  • Και αυτών που συνεργάζονται και αυτών που συγκρούονται.

 

 

Ευτυχώς, μόνο 30 % από το σύνολο των διαζυγίων βγαίνει κατ’ αντιδικία. Η συντριπτική πλειοψηφία ρυθμίζει τα θέματά της συναινετικά.

 

Δυστυχώς τη προσοχή αποσπά η μειοψηφία, η αντιδικία, και η  συντριπτική πλειοψηφία μένει ξεχασμένη.

 

 

Κανένας από τους πολλούς γονείς, τους γονείς του 70 %, δεν αμφιβάλει ότι το βέλτιστο συμφέρον του παιδιού συνίσταται ιδίως στην ανατροφή του από κοινού και εξίσου και από τους δύο γονείς.

 

Κανένας από τους σημερινούς νέους και μελλοντικούς γονείς δεν αμφιβάλει ότι ο νόμος λέει συνεπιμέλεια. Και ότι ο νόμος είναι αυτό που γράφεται στον Αστικό Κώδικα.

 

Όπως κανείς δεν αμφιβάλει ότι ο πολιτικός και θρησκευτικός γάμος είναι ισότιμοι. Κάτι που δεν συνέβαινε όταν πρωτοψηφίστηκε.

 

Δεν ήταν η νομολογία που έφερε τον πολιτικό γάμο, ήταν η κοινωνία. Που σήμερα έχει φέρει  τη «γαμοβάπτιση».

 

 

Πράγματι, η νομολογία αυτοτροφοδοτείται. Δημιουργεί τις συνθήκες ώστε πολλοί γονείς να  παρακάμψουν το νόμο παγιδεύοντας τον ένα γονέα και την κοινωνία των πολιτών στις αντιδικίες, τροφοδοτώντας έτσι με ύλη τις αντίστοιχες επαγγελματικές τάξεις. Κάκιστο, επικίνδυνο, αντιδημοκρατικό.

 

Η νομολογία είναι ένα από τα εμπόδια στην εφαρμογή του Αστικού Κώδικα.

 

Εμείς όμως, οι πολίτες, καλούμαστε να  εφαρμόσουμε το νόμο. 

 

Όπως δεν ήταν η νομολογία που έφερε τον πολιτικό γάμο, έτσι δεν θα είναι η νομολογία που θα φέρει την κοινή ανατροφή. 

 

Μιλώντας λοιπόν για τα δύο χρόνια αλλαγής του Αστικού Κώδικα, ας αναλογιστούμε :

 

Τι έχουμε κάνει όλοι για την εφαρμογή του Αστικού Κώδικα;

 

 

Στα συναινετικά διαζύγια, στην αναγνώριση τέκνων εκτός γάμου, στην εκπαίδευση, στην υγεία, στην κοινωνική ασφάλιση, στη κοινωνική πρόνοια, στην αλλαγή τόπου κατοικίας, στην ισότητα των φύλων στις στρατιωτικές υποχρεώσεις, στην αντιμετώπιση της ενδοοικογενειακής βίας;

 

 

Με αυτή τη θεματολογία καλούμε εκπροσώπους της κοινωνίας των πολιτών σε διάλογο.

 

Σε καλούμε ιδιωτικά σε round table για να μοιραστείς τη γνώμη σου με τη γνώμη άλλων.

 

Χωρίς ταμπέλες, χωρίς δέσμευση, χωρίς δημοσιότητα.

 

Σαν εκπρόσωπο της κοινωνίας των πολιτών.

 

Περιμένουμε το μαίηλ σου στο info@synepimelia.gr

 

 

 

 

 

 

 

Απόψεις Επισκεπτών ( 1 )

  1. αρης

    Η νομολογία είναι αυτή που ειναι το πρόβλημα υπάρχει στην νομοθέτηση και τον νομο απάτη 4800/21. Αν η γονεική αποξένωση ανηλικων απο γονέα δνε ενταχθεί στην ενδοοικογενειακή βία όλα τα υπόλοιπα φαντάζουν απατη.

    Reply

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *